Yttligare än helg

3 dagar på Ica avklarade, med stora framsteg måste jag säga! Och en helg med min Lulebo avklarad. Jag överlevde! Vad finns det att säga mer än att det har varit en bra helg? Men jag har stört mig lite på mig själv på senaste. För jag är aldrig nöjd med någonting. Jag finner alltid någonting at klaga på i mitt liv, trots att jag sååå ofta känner att jag älskar att leva, vilket är typ hela tiden. Jaja, det är väl ännu en fas i mitt liv. I’ll get over it. Hur som helst har jag börjat uppskatta att sitta hemma. Jag har spenderat hela dagen inomhus på soffan. Okej, jag gick till Willys och tillbaka runt 15-snåret. Annars har det varit soffan om gällt. Jag har varit så lat att jag inte ens orkat sträcka mig för att ta tag i min mobil när det ringt. Och så har jag och mamma sett 6 avsnitt av Criminal minds. Vilken underbar dag! Imorgon blir det skola med trevlig sällskap. Ser fram emot att träffa min lilla grupp igen. Puss & god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0