Natten

Nu bloggar jag som tusan. Men jag får alltid ny inspiration när man liksom "börjar om på nytt". Dessutom fungerar appen för blogg.se hur bra som helst! Till skillnad från finestappen som loggar ut mig hela tiden och när man väl bloggar från datorn så lagger skiten sönder. Blää... Jag tänkte att jag skall testa på detta i typ 2 dagar för att se om det funkar bättre än finest. I så fall byter jag plattform! Yam får följa med om hon vill!

Jag har hunnit med en två timmars promenad med Sarisen idag. Det var mysigt, solen sken och vi (jag??) hade som vanligt massa att prata om (hade massor att säga??). Fler promenader åt folket och mer Sarah åt mig! Nu skall jag återgå till min natturin; lägga några ord på wordfeud och läsa på FML. Life is great.

Xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0