Ica

On my way to work. Jag är jätte nervös för idag. Alla andra jobb jag haft har jag ägt sönder. Jag menar, lets face it. Jag får alla jobb och jag är grym på allt. Hur bra får man vara? Men på den här lilla Ica butiken är man endast två personer, pajar jag något så förstörs ju hela balansen. Och detta handlar om så mycket mer än bara kassa som jag är van vid. Dem har post??? Och upppackning... och massa annat. Vinst på lotter? Hur fan gör man? Jaja, det löser sig säkert.

Jag är grymt sugen på kaffe (vuxenpoäng) men jag hann inte dricka något innan jag gick hemifrån. Jag funderar på att svänga förbi condeco avenyn och ta med mig en kopp på min lilla vandringsfärd. Måste ha kaffe för att lugna nerverna.

Idag kommer världens bästa Y hem från Lule över helgen. Jag är så taggad! Just denna veckan känns det som att mitt liv har lösts sig. Allt är enkelt, problemlöst och jag är mindre ensam. Frågan är om jag någonsin är ensam egentligen. Men min andra hälft gör mig komplett. Då är jag hel. Jag funderar allvarligt på det Yam sa för några dagar sedan. Jag tror nästan vi är ett hetrosexuellt par tillsammans. Utan att veta om det. Och utan det där grymma sexet. Men allt annat är ju paraktigt. Om jag tänker på någon som skall göra något med min familj, eller vem jag helst vill ha med mig på mina äventyr så har det hitills varit Yam... som sagt, jag börjar bli fundersam.

Nu, tillbaka till musiken och njuta av livet som student på spårvagnen.


Kommentarer
Postat av: Y

Om vi skall vara ett heterosexuellt par får du vara kille 💙

2011-11-03 @ 00:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0