Helgen

God dag bloggen!


Fredagen på Ica gick kanon. Som tur var fick jag gå hem lite tidigare. På vägen hem svängde jag förbi Frölunda torg och köpte mig två nya tv-spel som jag spenderade Fredagskvällen. Jag mådde inte alls bra och total däckade kl 23.



Lördag var en sov dag. Sedan spenderade jag 4 timmar på jobbet innan pappi hämtade upp mig. Samma sak här; en lugn kväll med aningens tv-spelande med lillebror.

Till och med söndagen spenderades med tv-spel med lillebror innan jag åkte hem. Jag tog mig tiden att ta en mysig och kall (hade varit kallt om jag inte hade haft super mössan) promenad med Gassaaaaaa. Skönt att börja umgås lite igen med den stollen! Och han kallade mig konstig..? Han sa att det här med tv-spel, och andra grejer som jag gör hade varit sjukt konstiga om andra hade gjort de. Men det var okej med mig, för jag var ju konstig. Och det var bra!

Jag kan inte riktigt avgöra om det faktiskt är bra eller dåligt?



Efter ännu en välförtjänt sovmorgon skall jag sticka till skolan i ösregnet och arbeta med våran rapport ”Hypnos och akupunktur som alternativ medicin för rökavvänjning”. Snart är denna kursen över och då börjar allt det roliga dvs. det som har med kroppen att göra. Can’t wait. Jag vet att jag kommer få plugga ihjäl mig, och nu med det nya jobbet också kommer jag inte ha något liv. Men det får det vara värt! Jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0