En vecka senare

Ja, jag lever!

Jag har haft en kanon helg. Jag har verkligen uppskattat att sitta hemma de två senaste fredagarna. Tråkigt nog pga sjukdom, men ändå. I lördags var det fest och även om inte själva utgången var det bästa så var liksom ändå hela dagen aaaawsome!
Jobbade på cafet med alla mysiga tjejer till 16, hem för en powernap, hem till Gasse där tre fyllon väntade på att få spela ut mig i drinklekar. Sedan kom min Linnepinne och lättade upp stämningen! Jag fick samtal från mina bästaste Uppsalabor som gjorde hela min kväll. Jag älskar de lilla gänget! Ut på stan och träffade en gammal barndomskompis som jag fick världens längsta och bästa kram av. Glad tjej!

Vaknade upp på söndagen och tänkte: vad är meningen med att gå hem? Börjar ju jobba om två timmar! Kan lika gärna gå på stan!
Så det gjorde jag! Jag hade morgonfriss och gårdagens smink. ALLA tittade på mig. Men det gör inget - solen sken och jag hade en bra dag.
På vägen hem från jobbet senare på kvällen led jag av någon typ av lyckorus. Det var mysigt. Jag älskar att vara lycklig.

Och denna helgen kommer bli bättre än allt. Min bästa vän kommer hem från Luleå. Det är all in och allt som gäller. Ingenting är omöjligt! Och det ser jag fram emot.

Jag har också haft fotodag med min nyaste och bästa Linn. Tänka sig att man var så snygg?! Awsome!

... Flumm inlägg. Orkar inte ens läsa vad jag skrivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0