Underbara jobb

Usch. Nu har jag verkligen skolångest. Hur tusan skall jag lyckas läsa cirkus 22 kapitel av Hole’s; människans anatomi och fysiologi? Det här är sjukt. Sjukt svårt. Och skall det vara såhär i tre år? Jag tror i och för sig att jag har lite väl onödig ångest helt i onödan typ. Och så sitter jag i skolan och bloggar istället för att hänga med på föreläsningen... det blir väl så efter endast 4 - 5 timmars sömn.

Min helg har varit helt död men samtidigt helt fantastisk. Jag älskar mitt jobb. För när man är där jobbar man bara inte, man umgås, och har roligt på samma gång! Alla tjejerna är så himla mysiga och ja, helt underbara! Blir glas i hjärtat över att jag har hittat mig ett jobb där jag trivs så himla bra. Och när jag nu väl jobbar helgen som jag inte tidigare gjort kommer man alla så mycket närmare. Hoppas på utgång med tjejerna snart!!


I lördags skrattade jag så att jag hade ont i magen. Det var länge sedan jag skrattade så mycket och hade så himla roligt. På riktigt. Jag njöt av smärtan jag fick i magen av allt skratt. Jag är bannemig lycklig. Livet går förvånandsvärt bra trots att jag klagar rätt mycket. Jag har mål, jag har drömmar, jag är omringad av trevliga människor men viktigast av allt; jag är påväg någonstans. Det händer något med mitt liv. Och vad skrattade jag åt? Jo, att jag och min andra halva satt på var sin sida av landet och berättade ”Alla-barnen-historier” för varandra. Gud, vilken bra kväll!

”Alla barnen överlevde efter att ha lekt med tändstickorna utom Denise, hon tände på sin fis.”






Glad tjej i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0