Mys

Mmm, nu sitter jag här i min ensamhet med tända ljus och tvn på i bakgrunden (började någon gång under inläggets tid titta på tvn). Jag har börjat tända ljus på kvällarna. Det är så himla mysigt. Det blir liksom trevlig stämning, även om man är ensam.

Och idag fick jag mig en trevlig överraskning. Min mamma har köpt en ny bil. Jag backade ju sönder den förra (wooops!). Så jag, mamma och hennes kille tog en kvällsfika på Guldhetstornet och åkte runt halva stan innan vi kom dit i den nya röda bilen. Är jag numera tjejen i den röda bilen? Woop woop! Jag vågar dock inte fråga om jag någonsin kommer få köra den. Men olyckor händer väl alla, right?

Och gud, vad jag hoppas att jag får låna bilen och åka till Guldhetstornet och fika oftare. För det var verkligen hur mycket som helst. Det satt två tjejer och spelade spel där inne framför sina ljus med sina kaffe. Jag ser många kaffe-kvällar med skippo framför mig i det där tornet.

Jag har verkligen en sådan där bra magkänsla efter att ha varit där. Och så har jag en bra känsla över att jag har sönderplanerat mitt plugg, skrivit upp allt inför tentorna för denna kursen, typ vad jag skall ha läst m.m. Även om jag inte kommer följa min grymma plan, så känns det bra att ha en. Jag är så pepp på skolan samtidigt som jag inte är det. Det känns tungt, men roligt. Jag har blandade känslor. Men jag har inga planer på att sluta för jag tycker min klass är så himla söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0