Framtid

Saker mitt jag skall ha i mitt framtida hem:
- En vinkaraff så att jag kan bjuda hem alla mina mysiga vänner på ett glas vin eller två om kvällarna. Eller varför inte ett glas till min hemlagade lunch på helgerna.
- Massa stearinljus som skall lysa upp min lägenhet om kvällarna då vi dricker vin från karaffen eller har en mysig filmkväll
- En liten karamellskål varifrån mina vänner får ta karameller om dem är sugna
- En text på väggen som meddelar ett viktigt budskap eller något jag står för, så att alla kan få ta del av vem jag egentligen är!
- Vackra bilder över väggarna som jag själv har tagit, så alla kan se vilken fantastisk fotograf jag är.
- En jättestor säng så att alla som vill kan få sova över.
- Massa stora te och kaffemuggar så att jag kan bjuda mina vänner på te/kaffe om dem inte vill ha vin på kvällarna. Detta medger ju också givna helgsfrukostar med nybakat bröd från bageriet som skall finnas någonstans i närheten.
- En hjärtformad stekpanna så jag kan bjuda på fina stekta ägg (eventuellt pannkakor) till frukosten.
- Jag skall INTE ha en juicepress för jag hatar fruktkött.
- En sackosäck (ni vet en sådan stor puff man sitter på) så att mina häftigare vänner kan sitta i den när vi spelar tv-spel tillsammans.
- En rolig matta i badrummet eller i hallen som folk kan titta och skratta åt och tycka att jag är rolig.
- Stora mysiga filtar och kuddar i soffan till alla våra film och myskvällar.
- Massa spännande brädspel till mina anordnade spelkvällar.


Nej, nu har jag inte tid att komma på fler saker.
Saker jag skall ha i mitt framtida hem:

- En vinkaraff så att jag kan bjuda hem alla mina mysiga vänner på ett glas vin eller två om kvällarna. Eller varför inte ett glas till min hemlagade lunch på helgerna.
- Massa stearinljus som skall lysa upp min lägenhet om kvällarna då vi dricker vin från karaffen eller har en mysig filmkväll
- En liten karamellskål varifrån mina vänner får ta karameller om dem är sugna
- En text på väggen som meddelar ett viktigt budskap eller något jag står för, så att alla kan få ta del av vem jag egentligen är!
- Vackra bilder över väggarna som jag själv har tagit, så alla kan se vilken fantastisk fotograf jag är.
- En jättestor säng så att alla som vill kan få sova över.
- Massa stora te och kaffemuggar så att jag kan bjuda mina vänner på te/kaffe om dem inte vill ha vin på kvällarna. Detta medger ju också givna helgsfrukostar med nybakat bröd från bageriet som skall finnas någonstans i närheten.
- En hjärtformad stekpanna så jag kan bjuda på fina stekta ägg (eventuellt pannkakor) till frukosten.
- Jag skall INTE ha en juicepress för jag hatar fruktkött.
- En sackosäck (ni vet en sådan stor puff man sitter på) så att mina häftigare vänner kan sitta i den när vi spelar tv-spel tillsammans.
- En rolig matta i badrummet eller i hallen som folk kan titta och skratta åt och tycka att jag är rolig.
- Stora mysiga filtar och kuddar i soffan till alla våra film och myskvällar.
- Massa spännande brädspel till mina anordnade spelkvällar.


Nej, nu har jag inte tid att komma på fler saker. Dags att gå till gymmet, mitt hälsosamma liv kallar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0